PAKALPOJUMU SNIEGŠANAS NOTEIKUMI

1. NOTEIKUMOS LIETOTIE TERMINI

1.1. Līgums – Izpildītāja un Pasūtītāja noslēgtais līgums, kas sastāv no Vispārīgajiem noteikumiem un Pakalpojumu noteikumiem;
Vispārīgie noteikumi – Izpildītāja un pasūtītāja parakstītais dokuments, kas apliecina savstarpējo saistību uzņemšanos un Līguma noslēgšanu;
Vispārīgie noteikumi – Izpildītāja un pasūtītāja parakstītais dokuments, kas apliecina savstarpējo saistību uzņemšanos un Līguma noslēgšanu;

1.1. Noteikumi – šie noteikumi par resursu vadības sistēmas Horizon, darbības uzturēšanas atbalsta un konsultāciju pakalpojumu sniegšanu;

1.2. Izpildītājs – Vispārīgajos noteikumos noteiktais pakalpojumu sniedzējs;
1.3. Pasūtītājs – Vispārīgajos noteikumus noteiktais pakalpojumu saņēmējs;
1.4. Pakalpojumi – Izpildītāja sniegto pakalpojumu kopums Pasūtītājam, kas iedalīts sekojošās kategorijās:
1.4.1. Konsultācijas – par Programmas uzturēšanas un uzlabošanas jautājumiem;
1.4.2. Attālinātais atbalsts (tajā skaitā arī telefoniskas konsultācijas) – Izpildītāja pakalpojuma sniegšana Pasūtītājam;
1.4.3. Izpildītāja nodrošināta konsultanta reakcija uz Pasūtītāja pieteikumiem par Programmas darbības traucējumiem.
1.5. Papildus pakalpojums – citi pakalpojumi, par ko Puses papildus vienojušās, noslēdzot nepieciešamo vienošanos.
1.6. Programma – resursu vadības sistēma Horizon;
1.7. Pakalpojuma maksas cenrādis – Izpildītāja atlīdzības cenrādis par sniegto Pakalpojumu, kas pieejams šo Noteikumu 12.punktā;

2. KONSULTĀCIJAS UN ATTĀLINĀTAIS ATBALSTS, TO PIETEIKŠANAS KĀRTĪBA

2.1. Visas konsultācijas, kas ir saistītas ar Programmas uzturēšanu un uzlabošanu, kas ir saistītas ar Izpildītāja konsultanta ierašanos Pasūtītāja struktūrvienībā, Izpildītājs sniedz Pasūtītājam pēc iespējas īsākā laika posmā, tiklīdz šāda iespēja ir radusies Izpildītāja konsultanta darba grafikā. Pasūtītājs var pieteikt Izpildītāja konsultanta klātienes konsultāciju pie Pasūtītājam nozīmētā konsultanta.
2.2. Papildus 2.1. punktā minētajām konsultācijām, Izpildītājs Pasūtītājam var sniegt arī attālinātu atbalstu, kas nozīmē to, ka Izpildītāja nodrošināts konsultants Pušu saskaņotā laikā attālināti pieslēdzas Pasūtītāja lietotajai Programmai, lai sniegtu Pasūtītājam atbalstu Programmas darbības nodrošināšanā, kā arī telefoniskas konsultācijas. Šāds atbalsts var ietvert sevī jebkuru Pasūtītāja definēta uzdevuma veikšanu, ko Izpildītājs var realizēt, attālināti pieslēdzoties Pasūtītāja lietotajai Programmai.
2.3. Darba uzdevumu, kurā definēts Izpildītājam veicamais uzdevums, Pasūtītājs savlaicīgi (vismaz 2 (divas) darba dienas iepriekš) nosūta Izpildītājam, kurš izvērtē darba uzdevumā definēto uzdevumu izpildes iespējamību, attālināti pieslēdzoties Pasūtītāja lietotajai Programmai. Ja šāda izpildes iespējamība pastāv, Izpildītājs piedāvā Pasūtītājam laiku, kurā šāds uzdevums var tikt veikts attālināti, un Pasūtītājs akceptē laiku.
2.4. Pēc Pasūtītājam sniegto Pakalpojumu pabeigšanas Izpildītājs ne vēlāk, kā 1 (viena) mēneša laikā, sagatavo un nosūta Pasūtītājam uz Līgumā norādīto Pasūtītāja elektroniskā pasta adresi saskaņošanai sniegtā attālinātā atbalsta pieņemšanas aktu, kurā tiek norādīts atbalsta veids un tam patērētais darba apjoms. Pasūtītājs šādu aktu, kurš nosūtīts pa elektronisko pastu, var akceptēt, nosūtot attiecīgu apstiprinājumu uz sūtītāja e-pastu. Ja Pasūtītājam ir iebildumi par pieņemšanas aktā norādīto informāciju, tad Pasūtītājam šādi savi iebildumi ir jānosūta Izpildītājam 3 (trīs) darba dienu laikā no Izpildītāja pieņemšanas akta saņemšanas brīža. Ja iebildumi šajā termiņā nav celti, uzskatāms, ka pieņemšanas akts ir apstiprināts un Izpildītājs ir tiesīgs saņemt samaksu par sniegto attālināto atbalstu.
2.5. Pēc telefonisku konsultāciju sniegšanas Pasūtītājam, Izpildītājs izvērtē, vai telefoniski sniegtās konsultācijas ir vērtējamas kā nelielas bezmaksas konsultācijas vai arī tām ir piemērojama samaksa saskaņā ar šī Līguma noteikumiem.
2.6. Ja attālinātā atbalsta sniegšanas laikā tiek konstatēts, ka Pasūtītāja darba uzdevumā norādīto uzdevumu veikšana, izmantojot attālināto piekļuvi Pasūtītāja lietotajai Programmai, nav iespējama, Izpildītājs par šādu apstākli, minot iemeslus, nosūta Pasūtītājam elektroniskā pasta sūtījumu, kurā norāda ne vien iemeslus, kādēļ darba uzdevumā norādīto uzdevumu nevar paveikt, bet arī risinājumu, kā šāds uzdevums var tikt paveikts. Tāpat elektroniskā pasta sūtījumā Izpildītājs norāda veiktā darba aprakstu un tam veltīto laiku, ko Pasūtītājs saskaņo šī līguma 2.4. punktā noteiktajā kārtībā.

3. PIETEIKUMI PAR PROGRAMMAS DARBĪBAS TRAUCĒJUMIEM

3.1. Ja Pasūtītājs konstatē traucējumus Programmas darbībā, tad Pasūtītājam ir tiesības par šādu traucējumu ziņot Izpildītājam. Šādā gadījumā Izpildītājam ir pienākums nodrošināt reaģēšanu uz šādiem Pasūtītāja pieteikumiem par Programmas darbības traucējumiem 24 stundu laikā (darba dienās no 9.00-18.00) no attiecīgā pieteikuma reģistrācijas brīža. Izpildītāja reaģēšana šī līguma izpratnē nozīmē uzsākt veikt aktīvas darbības, kas vērstas uz traucējumu Programmas darbībā novēršanu. Izpildītājam jānovērš defekts, traucējums utt. Programmas darbībā 36 stundu laikā no Pasūtītāja pieteikuma saņemšanas brīža.
3.2. Ja Pasūtītājs paziņo Izpildītājam par traucējumiem Programmas darbībā, tad Pasūtītāja pienākums ir nodrošināt Izpildītājam piekļuvi Programmai Pasūtītāja struktūrvienībā. Par laiku, kādā Izpildītājam netiek nodrošināta piekļuve Pasūtītāja struktūrvienībā un Programmai, attiecīgi proporcionāli par šādu laiku pagarinās termiņš, kurā Izpildītājam jānovērš traucējumi Programmas darbībā.
3.3. Ar traucējumiem Programmas darbībā šī līguma ietvaros saprotamas bloķējošas kļūdas Programmas darbībā, kuru dēļ Programmas lietošana Pasūtītājam nav iespējama.

4. PAKALPOJUMU IZMAKSU APMĒRI UN APMAKSAS KĀRTĪBA

4.1. Maksa par Izpildītāja sniegtajiem Pakalpojumiem ir noteikta Pakalpojumu maksas cenrādī. Papildus Pakalpojumu maksas cenrādī norādītajām summām tiek aprēķināts pievienotās vērtības nodoklis.
4.2. Tajos gadījumos, kad Izpildītāja nodrošinātais konsultants dodas uz Pasūtītāja struktūrvienību konsultāciju sniegšanai, papildus maksai par Izpildītāja konsultācijām Pasūtītājs maksā Izpildītājam samaksu par Izpildītāja nodrošinātais konsultanta izbraukšanu uz Pasūtītāja struktūrvienību ievērojot sekojošus principus:
4.2.1.Maksa par Izpildītāja nodrošinātā konsultanta izbraukšanu uz Pasūtītāja struktūrvienību, ja šī struktūrvienība atrodas pilsētā, kurā atrodas Izpildītāja nodrošinātais konsultants, tiek noteikta Pakalpojumu maksas cenrādī kā vienas summas maksājums.
4.2.2. Maksa par Izpildītāja nodrošinātā konsultanta izbraukšanu uz Pasūtītāja struktūrvienību, ja šī struktūrvienība atrodas ārpus  pilsētas robežām kurā atrodas Izpildītāja nodrošinātais konsultants, tiek noteikta, ņemot vērā Izpildītāja nodrošinātā konsultanta pavadīto laiku ceļā līdz Pasūtītāja struktūrvienībai.
4.3. Maksa par Izpildītāja nodrošinātā konsultanta izbraukšanu tiek uzskaitīta ik reizi, kad Izpildītāja nodrošinātais konsultants ir devies pie Pasūtītāja kāda Pakalpojuma sniegšanai.
4.4. Maksa par Izpildītāja nodrošinātā konsultanta izbraukšanu tiek aprēķināta un iekļauta rēķinā par Pakalpojumu, kādu Izpildītāja nodrošinātais konsultants ir sniedzis konkrētajā izbraukšanas reizē. Šādu rēķinu Izpildītājs sagatavo un nosūta Pasūtītājam. Pasūtītājam šis rēķins ir jāapmaksā pilnā apmērā termiņā, kāds ir norādīts rēķinā.
4.5. Maksa par Izpildītāja Pakalpojumiem tiek aprēķināta par katrām 30 (trīsdesmit) minūtēm, noapaļojot nostrādāto minūšu skaitu uz augšu līdz katrām tekošajām 30 (trīsdesmit) minūtēm.
4.6. Nostrādāto stundu apjoms tiek fiksēts un saskaņots starp Izpildītāja un Pasūtītāja pilnvaroto pārstāvi pēc Pakalpojumu sniegšanas pabeigšanas, sastādot un parakstot Pakalpojumu pieņemšanas aktu, kurā tiek norādīts sniegto konsultāciju uzskaitījums un tam patērētā laika apjoms, kā arī norādīts kopā patērēto darba stundu apjoms.
4.7. Izpildītāja sniegto Pakalpojumu apjoms, kāds tas norādīts Pušu savstarpēji saskaņotajā aktā, tiek reizināts ar stundas tarifa likmi par šādiem Pakalpojumiem, un papildus šai summai tiek pieskaitīts pievienotās vērtības nodoklis. Šādā veidā aprēķinātā summa tiek iekļauta rēķinā, kuru Izpildītājs nosūta Pasūtītājam. Šāds rēķins Pasūtītājam ir jāapmaksā pilnā apmērā līdz Izpildītāja rēķinā norādītajam datumam.
4.8. Par telefonisku konsultāciju izmaksām (ja Izpildītājs tām piemēro samaksu) Izpildītājs informē Pasūtītāju pēc telefonisku konsultāciju sniegšanas, nosūtot attiecīgu informāciju Pasūtītājam uz elektroniskā pasta adresi.
4.9. Norēķini starp Pusēm notiek gan uz Līguma, gan uz Pušu izrakstītu rēķinu pamata. Visus rēķinus, kas izrakstīti saskaņā ar šī Līguma nosacījumiem, Puses viena otrai nosūta uz Līgumā norādītām elektroniskā pasta adresēm, rēķins derīgs bez paraksta. Šādā veidā nosūtītus rēķinus Puses atzīst par sev saistošām un tos ir pienākums apmaksāt 10 (desmit) dienu laikā no to nosūtīšanas dienas, ja vien rēķinā nav vai netiks noteikts citāds apmaksas termiņš.
4.10. Ja Pasūtītājs pilnā apmērā un termiņā neveic rēķina apmaksu par Izpildītāja sniegtajiem Pakalpojumiem, Izpildītājam ir tiesības pārtraukt Pakalpojumu sniegšanu Pasūtītājam līdz brīdim, kad Pasūtītājs ir pilnā apmērā apmaksājis Izpildītāja izrakstītos rēķinus un ir veicis līgumsoda samaksu par maksājumu kavējumu.
4.11. Ja Pasūtītājs nokavē Līgumā vai rēķinā noteikto rēķina apmaksas termiņu, Izpildītājam ir tiesības pieprasīt un saņemt līgumsodu 0,5% apmērā no laikā nesamaksātās summas par katru nokavēto dienu, bet ne vairāk kā 10% no nesamaksātās rēķina summas.
4.12. Izpildītājs ir tiesīgs nodot parādu piedziņai jebkuru Pasūtītāja neapmaksāto rēķinu, kura apmaksas kavējums pārsniedz 30 (trīsdesmit) dienas no rēķinā norādītā apmaksas termiņa.
4.13. Pasūtītājs piekrīt, ka Izpildītājs ir tiesīgs paaugstināt jebkuru Līguma Pakalpojumu maksas cenrādī noteikto maksājumu apmērus, par to vismaz 3 (trīs) mēnešus iepriekš nosūtot rakstveida paziņojumu Pasūtītājam.

5. PAPILDUS PAKALPOJUMU SNIEGŠANA UN TO APMAKSAS KĀRTĪBA

5.1. Pakalpojumu klāsts nav uzskatāms par galīgu un negrozāmu. Izpildītājs apņemas sniegt Pasūtītājam arī cita veida pakalpojumus un palīdzību atsevišķi par to vienojoties.
5.2. Papildus pakalpojums var tikt noteikts, kā konkrēts darbu uzdevumu kopums, par kuru apmaksu Puses vienojas atsevišķi.
5.3. Ja Puses vienojas par Papildus pakalpojuma apmaksu, kā konkrētu summu par, tad Izpildītājs sagatavo un nosūta Pasūtītājam avansa rēķinu 50% apmērā no visa Papildus pakalpojuma izmaksu apmēra, par ko Puses ir vienojušās.
5.4. Pēc Papildus pakalpojuma pabeigšanas Izpildītājs sagatavo un nosūta Papildus pakalpojuma pieņemšanas aktu Pasūtītājam. Pasūtītājs šādu aktu, kurš nosūtīts pa elektronisko pastu, var akceptēt, nosūtot attiecīgu apstiprinājumu uz Pasūtītāja e-pastu. Ja Pasūtītājam ir iebildumi par pieņemšanas aktā norādīto informāciju, tad Pasūtītājam šādi savi iebildumi ir jānosūta Izpildītājam 3 (trīs) darba dienu laikā no Izpildītāja pieņemšanas akta saņemšanas brīža. Ja iebildumi šajā termiņā nav celti, uzskatāms, ka pieņemšanas akts ir apstiprināts un Izpildītājs ir tiesīgs saņemt samaksu par sniegto attālināto atbalstu
5.5. Pēc Līguma 5.4.punkta iestāšanās Izpildītājs sagatavo un nosūta rēķinu Pasūtītājam un viņa pienākums ir veikt tā apmaksu atbilstoši Līguma nosacījumiem vai rēķinā minētajiem termiņiem.

6. KONFIDENCIALITĀTE UN AUTORTIESĪBAS

6.1. Puses apņemas neizpaust trešajām personām informāciju par šo līgumu un tajā ietverto informāciju, tajā skaitā, bet ne tikai, informāciju, kuru Puses ir uzzinājuši viens par otru, pildot saistības, kuras uzņemtas ar šo līgumu, izņemot, ja šāda informācija ir kļuvusi publiska tiesiskā ceļā.
6.2. Augstāk minētā informācija tāpat netiek uzskatīta par konfidenciālu, ja tā ir legāli kļuvusi publiski pieejama, iekļauta Pušu administrācijas un grāmatvedības sagatavotos publiska rakstura pārskatos un atskaitēs, kā arī sagatavotajos un izplatīšanai paredzētajos mārketinga un reklāmas materiālos.
6.3. Izpildītājs pilnā mērā saglabā savas autortiesības uz Izpildītāja radītajiem un šī līguma ietvaros izstrādātajiem nodevumiem un izmantotajiem darba paņēmieniem.
6.4. Pasūtītājs apņemas šī līguma ietvaros saņemtos nodevumus un darba paņēmienus, kas ir autortiesību objekti, izmantot tikai savām vajadzībām un nepieļaut to, ka tie kļūst pieejami trešajām personām bez saskaņošanas ar Izpildītāju.
6.5. Ja kāda no Pusēm pārkāpj 6.1. punktu, kā rezultātā otrai Pusei tiek radīti materiālie zaudējumi, tad cietušajai Pusei ir tiesības pieprasīt no vainīgās Puses radīto zaudējumu atlīdzināšanu un papildus līgumsodu 10000,00 EUR apmērā.
6.6. Gadījumā, ja Pasūtītājam, lietojot Programmu, rodas nepieciešamība pēc jaunāko Programmas risinājumu iegādes, izstrādes un ieviešanas, tad šādu Programmas risinājumu iegādei un pakalpojumu sniegšanai Puses slēdz atsevišķu rakstveida līgumu vai vienošanos pie šī Līguma.

7. STRĪDU RISINĀŠANA UN LĪGUMA IZBEIGŠANA

7.1. Jebkuri strīdi, kas rodas starp Pusēm šī Līguma sakarā, tiek risināti, savstarpēji vienojoties.
7.2. Ja šāda vienošanās netiek panākta 15 (piecpadsmit) dienu laikā no sarunu par vienošanās panākšanu uzsākšanas vai pirmās rakstveida pretenzijas nosūtīšanas dienas, strīds var tikt nodots izskatīšanai tiesā saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
7.3. Gadījumā, ja Pasūtītājs paziņo Izpildītājam par savu vēlmi neturpināt sadarbību ar Izpildītāju šī Līguma ietvaros, tad šī Līguma darbība tiek uzskatīta par izbeigtu 1 (vienu) mēnesi pēc paziņošanas. Līdz Līguma darbības termiņa beigām Puses turpina pildīt saistības viens pret otru, ko Puses uzņēmušies ar šo Līgumu. Līguma darbības termiņa notecējums neatbrīvo Puses no to saistību izpildes, kas izriet no šī Līguma, bet kurus attiecīgais Puse nav nokārtojis šī Līguma darbības laikā.
7.4. Pārtraucot Līgumu, Pasūtītājs patstāvīgi risina visus jautājumus, kas saistīti ar Programmas darbības nodrošināšanu.
7.5. Pusēm ir tiesība nekavējoties izbeigt šo Līgumu šajos gadījumos:
7.5.1. otra Puse ir pasludināta par maksātnespējīgu, uzsākts Puses likvidācijas process, apturēta vai izbeigta tā saimnieciskā darbība;
7.5.2. Pasūtītājs konstatē, ka Izpildītājs nav tiesīgs sniegt vienu vai vairākus Līgumā paredzētos Pakalpojumus;
7.5.3. ir iestājušies citi apstākļi, kuru rezultātā Līgumā noteikto Pušu saistību izpilde var kļūt pilnīgi vai daļēji neiespējama.

8. FIZISKO PERSONU DATU APSTRĀDE

8.1. Puses apzinās, ka Līguma izpildes ietvaros var rasties nepieciešamība savstarpēji apmainīties ar informāciju, kas satur personas datus (piemēram, Pušu pārstāvju un/vai kontaktpersonu identificējošā un kontaktinformācija). Šādā gadījumā katra no Pusēm ir uzskatāma par patstāvīgu pārzini savā rīcībā esošu datu apstrādei, tā apņemas datus apstrādāt atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, un otrai Pusei dati tiek nodoti Pušu leģitīmu interešu ietvaros, lai nodrošinātu Līguma kvalitatīvu izpildi, izpildītu normatīvo aktu prasības vai realizētu citas leģitīmas attiecīgās Puses intereses. Puses apņemas nodrošināt spēkā esošajiem tiesību aktiem atbilstošu aizsardzības līmeni otras Puses iesniegtajiem personas datiem.

9. ATBILDĪBA

9.1. Katra Puse ir atbildīga par tiešajiem zaudējumiem, kas nodarīti otrai Pusei.
9.2. Izpildītājs neuzņemas atbildību par jebkādiem nejaušiem un netiešiem zaudējumiem (tai skaitā, bet ne tikai peļņas zaudējumiem, darījumu pārtraukumiem, informācijas zaudējumiem, finansiāliem zaudējumiem), kas radušies Pasūtītājam saistībā ar Programmas izmantošanu vai izmantošanas neiespējamību.
9.3. Puses savstarpēji apliecina un piekrīt, ka visi ar šo Līgumu saistītie paziņojumi, pieprasījumi un cita veida informācija, kas nosūtīta uz Līgumā norādītājām kontaktpersonu e-pasta adresēm uzskatāma par oficiālo saziņas līdzekli starp pusēm un uzskatāma par saņemtu nākamajā dienā pēc nosūtīšanas. Katra Puse ir personiski atbildīga, par kontaktpersonu informācijas atjaunošanu nekavējoties, ja ir tāda veida izmaiņas iestājušās. Nepaziņošana nevar būt par iemeslu, lai netiktu segti radušies zaudējumi neizpildot šo paziņošanas pienākumu.
9.4. Pieteikumi, paziņojumi, un pretenzijas, kas saistītas ar šī Līguma izpildi, ir iesniedzamas rakstiski latviešu valodā otrai Pusei līguma norādītajā adresē vai e-pasta adresē un tie ir uzskatāmi par saņemtiem:
9.4.1. ja tiek izsūtīti ar ierakstītu pasta sūtījumu, tad septītajā darba dienā pēc nosūtīšanas;
9.4.2. ja tiek nodoti personīgi pret parakstu, tad dienā, kad tie nogādāti otrai Pusei;
9.4.3. nākamajā dienā pēc nosūtīšanas uz e-pasta adresēm.

10. FORCE MAJEURE (NEPĀRVARAMA VARA

10.1. Ja iestājas nepārvaramas varas apstākļi, kas pilnībā vai daļēji traucē pienākumu izpildei jebkurai no Pusēm – ugunsgrēks, avārija, stihijas nelaime, karš, darbības aizliegums vai ierobežošana no valsts iestāžu puses vai līdzīgie apstākļi, Līgumā minētais pienākumu izpildes termiņš tiek pagarināts atbilstoši periodam, kurā darbojas minētie apstākļi. Pusei, kurai nepārvaramas varas apstākļu dēļ nebija iespējams pildīt savus pienākumus, pēc iespējas ātrāk jāpaziņo rakstiski otrai Pusei par šādu apstākļu rašanos vai izbeigšanos.
10.2. Ja nepārvaramas varas apstākļi turpināsies ilgāk kā vienu mēnesi, tad katrai no Pusēm ir tiesības izbeigt Līgumu, un šajā gadījumā neviena no Pusēm nav tiesīga pieprasīt no otrās Puses zaudējumu atlīdzināšanu, kas radušies Līguma laušanās dēļ. Šajā gadījumā starp Pusēm līdz Līguma laušanas datumam notiek savstarpējā norēķināšanās par parādiem, kas pastāvēja uz rakstiskā paziņojuma saņemšanas brīdi.  

11. CITI NOTEIKUMI

11.1. Izpildītājs patur tiesības mainīt Pakalpojumu sniegšanas noteikumus, izcenojumus vai citus noteikumus, par to paziņojot Pasūtītajam 3 (trīs) mēnešus iepriekš.
11.2. Šo noteikumu 11.1. punktā noteiktajā gadījumā, visas izmaiņas stājas spēka ar nākamā kalendārā mēneša pirmo datumu, pēc 3 (trīs) mēnešu paziņojuma notecējuma perioda.
11.3. Ja kāds no šī Līguma noteikumiem zaudē spēku, tas neietekmē citu šī Līguma darbību.
11.4. Šie Pakalpojumu noteikumi ir spēkā līdz Izpildītājs veic izmaiņas tajos.

12. PAKALPOJUMU MAKSAS CENRĀDIS

PakalpojumsMērvienībaCena, EUR bez PVN
Klātienes KonsultācijasStunda70.00 EUR
Attālinātās KonsultācijasStunda70.00 EUR
Konsultanta izbraukšanu uz Pasūtītāja struktūrvienību, ja šī struktūrvienība atrodas pilsētā, kurā atrodas Izpildītāja nodrošinātais konsultantsGab.10.00 EUR
Konsultanta izbraukšanu uz Pasūtītāja struktūrvienību, ja šī struktūrvienība atrodas ārpus  pilsētas robežām kurā atrodas Izpildītāja nodrošinātais konsultantsStunda70.00 EUR

Pakalpojumu noteikumi sagatavoti 16.12.2024.

Pakalpojumu noteikumi piemērojami no 1.1.2025.

Scroll to Top